Ο Χάρης στο ΤΕΙ Αθήνας
Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013
Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013
CC, Δρ
Γεια σας,
είμαι ο Χάρης και σπουδάζω στο τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης
του ΤΕΙ Αθήνας. Το συγκεκριμένο Blog φτιάχτηκε
με σκοπό να καταφέρω να χρησιμοποιήσω τα Creative Commons. Αυτό γιατί, μέσα στα πλαίσια του εργαστηριακού μαθήματος
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες (Ε’ εξάμηνο), ο Αξιότιμος και Σπουδαίος Καθηγητής
Εφαρμογών Δρ Αλέξανδρος
Κουλούρης, μου ανέθεσε να κάνω εργασία, και να τη παρουσιάσω στο τμήμα μου,
για τα Creative Commons!
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα .
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
