Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

CC, Δρ


Γεια σας, είμαι ο Χάρης και σπουδάζω στο τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του ΤΕΙ Αθήνας. Το συγκεκριμένο Blog φτιάχτηκε με σκοπό να καταφέρω να χρησιμοποιήσω τα Creative Commons. Αυτό γιατί, μέσα στα πλαίσια του εργαστηριακού μαθήματος Ψηφιακές Βιβλιοθήκες (Ε’ εξάμηνο), ο Αξιότιμος και Σπουδαίος Καθηγητής Εφαρμογών Δρ Αλέξανδρος Κουλούρης, μου ανέθεσε να κάνω εργασία, και να τη παρουσιάσω στο τμήμα μου, για τα Creative Commons!
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα .
Creative Commons LicenseΑυτό έργο χορηγείται με άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Ελλάδα.